Zasady zgłaszania referatów do grup tematycznych Sekcji PTS, międzysekcyjnych i międzyośrodkowych
Zapraszamy do nadsyłania referatów do grup tematycznych Sekcji PTS, międzysekcyjnych i międzyośrodkowych XVIII Ogólnopolskiego Zjazdu Socjologicznego w Warszawie (OZS). Zjazd odbędzie się pod hasłem „Społeczeństwo przyszłości. Rekompozycje”.
Hasło to ma charakter uniwersalny, ukierunkowany na podjęcie refleksji nad najważniejszymi doświadczeniami i zjawiskami rozgrywającymi się dzisiaj, po to, by zrozumieć, co niosą dla przyszłości.
Od 17 stycznia br. na stronie Zjazdu: https://zjazdpts.pl/ w zakładce „Program” dostępne będą listy grup tematycznych Sekcji PTS, grup międzysekcyjnych i grup międzyośrodkowych wraz z abstraktami.
Grupy mogą obradować w języku polskim i angielskim.
Rada Programowa i Komitet Organizacyjny XVIII OZS pragnąc zagwarantować maksymalną różnorodność poglądów na sesjach plenarnych, semiplenarnych, sympozjach i grupach tematycznych przeznaczyła specjalny czas w programie Zjazdu grupom zgłoszonym przez Sekcje PTS i grupom międzysekcyjnym. Są to grupy organizowane przez pojedyncze Sekcje lub grupy Sekcji, ale otwarte dla wszystkich zainteresowanych problematyką, którą zajmują się Sekcje PTS.
Szczegółowe informacje dotyczące organizacji grup tematycznych w trakcie XVIII OZS znajdziecie Państwo w Regulaminie zgłaszania i organizacji grup tematycznych w trakcie XVIII OZS stanowiącym załącznik nr 1 do Komunikatu zjazdowego nr 1 pod adresem https://zjazdpts.pl/komunikat-zjazdowy-nr-1/
Informacje dotyczące organizacji grup tematycznych:
- Zgłoszenia do grup tematycznych (wymogi formalne):
Każde zgłoszenie powinno zawierać:
- imię, nazwisko i afiliacje osoby/osób zgłaszającej/zgłaszających;
- tytuł wystąpienia;
- abstrakt (250–500 słów);
- słowa kluczowe (3–5).
Zgłoszenia do grup tematycznych odbywają się wyłącznie za pośrednictwem rejestracji online w systemie Konfeo. Link do rejestracji znajdziecie Państwo na stronie Zjazdu.
- Zasady udziału we wszystkich typach grup tematycznych:
Jeden uczestnik Zjazdu może wystąpić maksymalnie w dwóch rolach:
- prowadzącego/prowadzącej obrady grupy/sympozjum/sesję;
- wygłaszającego/wygłaszającej jeden referat (w formie mówionej, wykładanej, posterowej).
Referenci grup tematycznych nie mogą rekrutować się z jednego zespołu badawczego/instytutu/uczelni/wydziału itd.
Tylko jeden z organizatorów grupy może wygłosić referat we własnej grupie.
- Termin nadsyłania zgłoszeń do wszystkich typów grup tematycznych:
17 stycznia 2022 r. – 15 marca 2022 r.: organizatorzy grup tematycznych oczekują na zgłoszenia. przesłane wyłącznie online za pośrednictwem systemu rejestracji Konfeo.
- Termin decyzji o akceptacji zgłoszenia:
15 kwietnia 2022 r. wstępna decyzja organizatorów grup tematycznych (przypadku grup Sekcji i grup międzysekcyjnych w porozumieniu z Zarządami Sekcji).
15 maja 2022 r. ostateczna decyzja Rady Programowej Zjazdu.